Stichting Swalmen-Marktredwitz heeft zich ten doel gesteld om de stedenpartnerschap van Swalmen-Roermond met de Beierse stad Marktredwitz levend te houden. Om dit te bereiken legt en onderhoudt de stichting contacten met burgers, verenigingen, maatschappelijke organisaties, bedrijven en gemeentebesturen uit beide steden. De bestuursleden doen dit vanaf 1994 respectievelijk als Swalmens Liedertafel, werkgroep, comité en nu als stichting. In 2014 vieren Swalmen-Roermond en Marktredwitz het 10-jarige bestaan van de partnerschap. Stichting Swalmen-Marktredwitz heeft, in samenwerking met de gemeente Roermond, een mooi programma samengesteld voor het weekend van 11 tot 14 april 2014. Het definitieve programma zal tijdig worden gepubliceerd. Uit Marktredwitz zullen dan ca. 100 gasten onze gemeente bezoeken.

Bestuur Stichting Swalmen-Marktredwitz

(foto Serge Giesbertz)

Stichting Swalmen-Marktredwitz wenst iedereen prettige kerstdagen en gezondheid en geluk in 2014.