Evenementgegevens

• Datum:

In gemeenschapshuis De Robijn aan de Robijnstraat 3 in Swalmen vindt zaterdag 5 oktober een jubileumconcert plaats van de Swalmense Liedertafel. Ook Trommel- en Fluiterkorps Heide en duo Faye en Nioby geven acte de présence.
Meidenduo Faye en Nioby uit Swalmen heeft al op diverse podia gestaan. Faye is de zangeres en speelt gitaar, Nioby zorgt voor de begeleiding op piano. De meisjes coveren voornamelijk Top 40 liedjes. Na de pauze wordt het podium vrijgemaakt voor de muzikanten van Die Marktredwitzer Blasmusik. In aanloop naar de viering van het derde lustrum van de partnerschap van Swalmen met de Duitse stad Marktredwitz is dit gezelschap speciaal voor deze concertavond ter gelegenheid van het 130-jarig bestaan vanuit Zuid-Duitsland naar Swalmen afgereisd.

Het jubileumconcert in De Robijn begint om 19.00 uur. De toegang is gratis.